Eπαγγελματική Συνεργασία = Γάμος


Ας σκεφτούμε την περίπτωση ενός γάμου.

Δύο σύντροφοι ξεκινούν γεμάτοι έρωτα, εμπιστοσύνη και σεβασμό ο ένας για τον άλλον. Όμως, στην πορεία της κοινής ζωής τους κάτι σπάει, παύουν να καλλιεργούν με την ίδια συνέπεια τον αρχικό έρωτα και τον σεβασμό και τελικά καταλήγουν στους δικηγόρους τους γεμάτοι θυμό και απογοήτευση για τις αρχικές επιλογές τους (μακρυά από εμάς!).
Αν νομίζετε ότι η επαγγελματική συνύπαρξη απέχει πολύ από το παραπάνω σενάριο, ξανασκεφτείτε το. Ειδικά αν αναλογιστούμε μία ομάδα συνεργατών, που ξεκινά για να συμπράξει προς την επίτευξη ενός κοινού έργου, ας υποθέσουμε ενός ερευνητικού προγράμματος, και τελικά καταλήγει να διαλύει τη συνεργασία της εξαιτίας αφερεγγυότητας, μη τήρησης συμφωνιών και εμπαιγμού του ενός συνεργάτη προς τον άλλον. Ούτε στον εχθρό μας!

Ηθικό Δίδαγμα: η ομορφιά της συνεργασίας σε ένα ερευνητικό έργο, όπου συμπράττουν περισσότεροι του ενός, βρίσκεται στο ότι επιλέγουμε εμείς με ποιον θα συνεργαστούμε. Άρα οφείλουμε να το πράττουμε με σοφία!


Η Eπιλογή του
Ιδανικού Συνεργάτη


Πριν πούμε το πολυπόθητο ‘Ναι’ σε μία νέα συνεργασία αξίζει να εξετάσουμε κατά πόσο ο δυνητικός συνεργάτης διαθέτει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • ακρίβεια στα λόγια και στα έργα,

  • ενθουσιασμό,

  • ευελιξία,

  • φαντασία και δημιουργικότητα,

  • τήρηση προθεσμιών και συμφωνιών,

  • οργανωτικότητα,

  • εξειδίκευση στο εκάστοτε πεδίο έρευνας,

  • υπευθυνότητα.

Με λίγα λόγια, επιλέγουμε έναν συνεργάτη που ΔΕΝ θα είναι Αδιάφορος, προκειμένου να εξασφαλίσουμε τόσο την επιτυχία του έργου μας όσο και την ψυχική μας ηρεμία.


Logos2Learn = Αξιόπιστος Συνεργάτης


Η εταιρεία Logos2Learn με την ιδρύτριά του Αδαμαντία Σπανακά μόνο αδιάφορη δεν είναι σε ό,τι επιλέγει να συνδράμει. Ιδιαίτερα, όταν η δράση αφορά σε μία ερευνητική σύμπραξη, όπου μία κοινοπραξία μοιράζεται το ίδιο όραμα και στόχο, προκειμένου να φέρει εις πέρας με τον πιο αποτελεσματικό, συστηματικό και βιώσιμο τρόπο μία καινοτόμα ιδέα. Εξάλλου, οι γνώσεις, οι δεξιότητες και η εμπειρία που κομίζει η Αδαμαντία στην Logos2Learn, χάρη στη δράση της μεταξύ άλλων ως κύρια ερευνήτρια του μοναδικού στην Ελλάδα εξ αποστάσεως ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, σε πολυάριθμα ερευνητικά προγράμματα, ευρωπαϊκά και εθνικά, το αποδεικνύει.

Όπως το αποδεικνύουν και τα λόγια προηγούμενων συνεργατών της:

Συνεργάστηκα με την Αδαμαντία στο πλαίσιο ενός ευρωπαϊκού ερευνητικού έργου σχετικά με τις δεξιότητες όσων εργάζονται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η Αδαμαντία έκανε εξαιρετική δουλειά συγκεντρώνοντας τις δεξιότητες, δείχνοντας αληθινό πάθος και ενθουσιασμό.

  • Clive Shepherd, Founding Partner at Skills Journey (Brighton, United Kingdom)

Η εμπειρία μου από τη συνεργασία με την Αδαμαντία ήταν εξαιρετική. Ήταν πάντα στην ώρα της και πραγματικά εκτιμώ αφάνταστα τη συμβολή της στο έργο μας.

  • Iñigo Isusi, Partner of IKEI Research & Consultancy (Basque Donostia-San Sebastián, Guipúzcoa, Spain)

Η Αδαμαντία είναι φανταστική στη δουλειά της και όποιος έχει αξία μπορεί να το δει και να το εκτιμήσει.

GmbH (Stuttgart Area, Germany)



Άξονες Ενδιαφέροντος και Προηγούμενη Εμπειρία


Aκολουθεί το συνοπτικό περίγραμμα μερικών από τα ερευνητικά έργα, στα οποία έδρασε η Αδαμαντία και τα οποία σκιαγραφούν τους άξονες ενδιαφέροντος της εταιρείας Logos2Learn.

Κύριοι άξονες ενδιαφέροντος:

  • Εκπαίδευση Ενηλίκων

  • Διαβίου μάθηση

  • Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση

  • Τεχνολογίας Πληροφορίας και Επικοινωνίας

  • Αναγνώριση/ Πιστοποίηση μάθησης (ECVET)

  • Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

  • Επιμόρφωση Επιμορφωτών

Ομάδα-στόχος

  • Ενήλικες εκπαιδευόμενοι

  • Εκπαιδευτές Ενηλίκων

  • Εγκατάλειψη σπουδών

  • Εκπαιδευόμενοι Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

  • Εκπαιδευόμενοι Επαγγελματικής Κατάρτισης

  • Πρόσφυγες και Μετανάστες



Ακρωνύμιο: DigiPlace

Τίτλος: Ψηφιακός Εργασιακός Χώρος: Δεξιότητες για ένα μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον

Ερευνητικοί Άξονες

  • Καινοτόμος Ψηφιακή Εργασία

  • Προφίλ ψηφιακού εργοδότη και ψηφιακού εργαζομένου

  • MOOC

  • Επιμόρφωση

  • Πιστοποίηση Δεξιοτήτων (Open Badges)

Ταυτότητα Έργου: 2015-1-IT-KA202-004831

Τύπος Έργου: Erasmus+ Βασική Δράση 2 Στρατηγικές Συμπράξεις στην Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Ενηλίκων

Κοινοπραξία

Χρηματοδότης: Ευρωπαϊκή Ένωση

Ποσό Χρηματοδότησης: 288,804€

Χρονική Διάρκεια: 2015-2017

Πρόσθετες Πληροφορίες:

http://www.digitalworkplace.education



Ακρωνύμιο-Τίτλος : Linguacuisine

Ερευνητικοί Άξονες:

  • Σχεδιασμός εφαρμογής (app) και εργαλείου συγγραφής πολυμεσικής μαγειρικής συνταγής

  • Ψηφιακές Δεξιότητες

  • Γλωσσικές Δεξιότητες

  • Κοινωνικός Αποκλεισμός

  • Πρόσφυγες και Μετανάστες

  • Διαδικτυακή Κοινότητα Μάθησης

Ταυτότητα Έργου: 2016-1- UK01-KA204-024254

Τύπος Έργου: Erasmus+ Βασική Δράση 2 Στρατητικές Συμπράξεις στην Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Ενηλίκων

Κοινοπραξία

Χρηματοδότης: Ευρωπαϊκή Ένωση

Ποσό Χρηματοδότησης: 323,886€

Χρονική Διάρκεια: 2016-2018

Πρόσθετες Πληροφορίες: https://linguacuisine.com/

 

Ακρωνύμιο: TOYPLUS

Τίτλος: Μαζί Μεγάλοι και Μικροί: Επαγγελματίες Μαθαίνουν και Αναβαθμίζουν τις Δεξιότητές τους

Ερευνητικοί Άξονες:

  • Eκπαίδευση Ενηλίκων

  • Διαγενεακή Μάθηση

  • MOOC

  • Αυτοαξιολόγηση

Ταυτότητα Έργου: 2016-1-NL01-KA204-022910

Τύπος Έργου: Erasmus+ Βασική Δράση 2 Στρατητικές Συμπράξεις στην Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Ενηλίκων

Κοινοπραξία

Χρηματοδότης: Ευρωπαϊκή Ένωση

Ποσό Χρηματοδότησης: 281.702€

Χρονική Διάρκεια: 2016-2018

Πρόσθετες Πληροφορίες: http://www.toyproject.net/


Ακρωνύμιο: P4LLL

Τίτλος: Συμπράξεις Διαβίου Μάθησης για τη Μηχανολογία και την Τεχνολογία

Ερευνητικοί Άξονες:

  • Διαβίου Μάθηση

  • Μηχανολογία & Τεχνολογία

  • Οργανωτικά Μοντέλα Διασύνδεσης Αγοράς Εργασίας & Τεχνολογικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

  • Οδηγοί για Εκπαιδευτές Πρακτικής Άσκησης

Ταυτότητα Έργου: 2015-1-DE02-KA202-002283

Τύπος Έργου: Erasmus+ Βασική Δράση 2 Στρατητικές Συμπράξεις στην Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Ενηλίκων

Κοινοπραξία

Χρηματοδότης: Ευρωπαϊκή Ένωση

Ποσό Χρηματοδότησης: 272.070€

Χρονική Διάρκεια: 2015-2017

Πρόσθετες Πληροφορίες: http://www.p4llltec.uni-bremen.de

 

Ακρωνύμιο: e-Virtue

Τίτλος: ECVET για εκπαίδευση από απόσταση

Eρευνητικοί Άξονες:

  • Δόμηση επαγγελματικών προφίλ εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

  • Οδηγοί επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

  • EQF

  • EcF

  • ECVET

Ταυτότητα Έργου: 2013-1-PL1-LEO05-37880

Τύπος Έργου: Πρόγραμμα Διαβίου Μάθησης - Leonardo da Vinci/ Μεταφορά Καινοτομίας

Κοινοπραξία

Χρηματοδότης: Ευρωπαϊκή Ένωση

Ποσό Χρηματοδότησης: 299.560,47€

Χρονική Διάρκεια: 2013-2015

Πρόσθετες Πληροφορίες: http://groupspaces.com/eVirtue/

Επιστημονική Δημοσίευση: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/82


Ακρωνύμιο: sem@schools.eu

Τίτλος: Αειφόρος Διαχείριση Ενέργειας @ Σχολεία στην Ευρώπη

Ερευνητικοί Άξονες:

  • Επαγγελματικά Προφίλ

  • Πράσινη Οικονομία

  • Εκπαίδευση Νέων

  • Πρακτική Άσκηση

ΤαυτότηταΈργου: 2014-1-ΙΤ01-ΚΑ200-002664

ΤύποςΈργου: Erasmus+ Βασική Δράση 2 Στρατητικές Συμπράξεις στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Επιμόρφωση

Κοινοπραξία

Χρηματοδότης: Ευρωπαϊκή Ένωση

ΠοσόΧρηματοδότησης: 450.000€

ΧρονικήΔιάρκεια: 2014-2017

ΠρόσθετεςΠληροφορίες: http://www.sematschools.eu/

 

Ακρωνύμιο: CRITON

Τίτλος: Πρόβλεψη της προόδου των εκπαιδευομένων από απόσταση και έγκαιρη αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων στη Διαβίου Μάθηση

Ερευνητικοί Άξονες:

  • Πρόβλεψη εγκατάλειψης σπουδών

  • Αξιολόγηση

  • Συστήματα εκπαίδευσης από απόσταση

  • Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα

  • Wiki

ΤαυτότηταΈργου: 530945-LLP-1-2012-1-GR-KA3-KA3MP

ΤύποςΈργου: Πρόγραμμα Διαβίου Μάθησης - Leonardo da Vinci/ Ανάπτυξη Καινοτομίας

Κοινοπραξία

Χρηματοδότης: Ευρωπαϊκή Ένωση – EACEA

ΠοσόΧρηματοδότησης: 358.896€

ΧρονικήΔιάρκεια: 2013-2015

ΠρόσθετεςΠληροφορίες: http://www.criton.eu


Ακρωνύμιο: P.R.E.S.S.

Τίτλος: Πρωτοβουλία Παροχής Εκπαίδευσης και Υποστήριξης στους Πρόσφυγες

Ερευνητικοί Άξονες:

      • Εκπαίδευση από απόσταση

        • Εκπαιδευτική Ενσωμάτωση

          • Πρόσφυγες και Μετανάστες

            • MOOC

Χρηματοδότης: ΕΔΕΛ, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

ΠοσόΧρηματοδότησης: 983.100€

ΧρονικήΔιάρκεια: 2016-2017

ΠρόσθετεςΠληροφορίες: http://press-project.eap.gr